20 srpnja, 2007

Pulsirajući krastavac


Bilo je to tiho,
bilo je i snažno,
bilo je to nekad,
al nije sad važno.

Nije to sad bitno,
a nije ni važno,
pulsirajući krastavac
pulsira sad snažno.



Vidi što sam zelen,
vidi što sam dug,
malo sam i grbav,
a tjelo mi krug.

Hranim se sa suncem,
hranim se iz tla,
ptič­ice mi pjevaju,
bude me iz sna.

Iz mene je peteljka,
bodljava i sitna,
meni dosta znač­ajna,
reklo bi se, bitna.



Jednog ranog jutra,
negdje oko pet,
nadvila se sjena,
presta sunce grijet.

Što li se to događa?
Što li se to zbiva?
Ma ništa to nije,
samo mi se sniva.

Kadli, nagli trzaj,
guzu prođe bol,
išč­upa me sjena,
gruba li je, joj.

Nestade težine,
tjelom ćutim let,
padoh ja u hrpu,
krastavaca slet.

Oho! Vidi, Pero!
I Ivica je tu!
Marica se mršti.
Tomo? Nije tu.

Pade na me još,
krastavaca par,
tu je cijela gomila,
u č­emu je stvar?

Opet smo poletjeli,
sjena pokraj nas,
letimo i trpimo,
ali niti glas.



Sjena opet doljeće,
grabi nas u hrpu,
prvo smo u vodi,
a onda u krpu.

Jao jao što je sad,
kuda ćemo sada?
U prozirne zidove,
gužvetina vlada.

Što li sad to smrdi,
Što li je to vlažno?
Nešto čudno, kiselo,
slijeva nam se snažno!?

Grizem se u sebi,
negodujem tiho,
neko dupe nos mi trlja,
i rado bi kiho.



Gledam malo lijevo,
gledam malo desno,
postalo je vruće,
vlažno je i tijesno.

Nije to sad bitno,
mada moram reći,
ovaj teror odurni,
poč­inje me peći.

Kuhamo se dugo,
minute ko sati,
kad je više gotovo,
hoće li to stati?



Tiho sam otrpio,
konač­no je kraj,
nestalo vrućine,
vidim svjetla sjaj.

Nije to sad bitno,
a nije ni važno,
al ako me gricneš,
zavrištat ću snažno.

Broj komentara: 10:

Anonimno kaže...

Perverzno, bljak, bolesno ~ odvratno?!

KiberOfcan kaže...

:)))

Znaš kako kažu u narodu - mišljenja su ko i šupci, svi ih imamo, i sva jednako smrde.

Anonimno kaže...
Administrator je uklonio komentar.
KiberOfcan kaže...

Komentar na obrisani komentar, jer neke stvari su ipak samo za neke terene, bitno da svi znamo o čemu se radi... :)

Naime... (Kiber)Ofcan :}

Inače, hvala što me čitate na svim mojim blogovima. :))))

Anonimno kaže...

Ma ovo je bolje :-)
http://klik.vecernji.hr/Default.aspx?g=421

KiberOfcan kaže...

:))))

Priznajem, ali moje pjesmice su odmah iza toga. :}}}}}}

Anonimno kaže...

Još te nisu kaznili? Još slobodan hodaš ulicom uz dječicu nevinu?

KiberOfcan kaže...

Slušaj ti I.H. "anonimac", umjesto što me zajebavaš na mom vlastitom blogu napravljenom od moga znoja te suza, bilo bi ti bolje da pozoveš na kakovu cugu nešto što si se prijetio davnih dana da kao "kad mi odu na more pa ostanem sam kod kuće...".

Unknown kaže...

Sjećam se nekih radio emisija (ili su to samo bile kazete) sa zanimljivimi tezama o bačvama i krastavcima. Imam osjećaj da znam od kuda autoru inspiracija :) he he

KiberOfcan kaže...

Je, sjećam se toga, u biti tek sad kad si to pomenuo, ali ne, ova pjesmica nema veze s tim.

Taman se poklopilo s nekim razmišljanjima o uniformnom tretiranju ekipe, te kako smo mi svi samo mali dio nebitne priče i slično...